Zum Inhalt springen

Tylko najlepsza jakość wprawia nas w dobre samopoczucie

Zadowolenie klientów to podstawa naszej działalności. Trwały sukces możliwy jest tylko wtedy, gdy do końca spełnimy wysokie wymagania i oczekiwania naszych klientów.

Zaliczamy się do uznanych liderów technologicznych i jakościowych w przemyśle samochodowym i chcemy nadal wzmacniać pozycję lidera we wszystkich segmentach.

W tym celu stawiamy na kompleksowe zarządzanie jakością, przewijające się jak powracający motyw przez wszystkie ważne procedury i procesy. Naszym celem jest jak najwcześniejsze wyeliminowanie potencjalnych źródeł błędów i zadbanie o najwyższą jakość na wszystkich szczeblach.

Mamy do dyspozycji całe instrumentarium sprawdzonych metod i programów. W poszczególnych segmentach produktów obowiązują indywidualne skale i wskaźniki.

Jedno jest wspólne we wszystkich działach: konsekwencja, z jaką zabezpiecza się jakość produktów, procesów i serwisu – od pierwszego pomysłu we wstępnej fazie rozwoju poprzez cały proces powstawania aż po serwis posprzedażowy.

Opatrzony międzynarodowymi certyfikatami system zarządzania jakością (ISO TS 16949 i EN-ISO 9001) zapewnia wysoki standard we wszystkich zakładach na całym świecie.